Änglabrev

Jag har fått ett änglabrev idag :) Det börjar imorgon ska bli spännande att välkomna dom in i mitt hem. Även om jag redan har mycket änglar som rör sig i huset ska det bli spännande att se hur det kommer gå. Ska fundera ut 3 önskningar jag vill ha hjälp med och även fundera ut 3vänner jag kan skicka änglarna vidare till.

Spännande att se om det kommer hända något speciellt under de 5 dagarna änglarna ska vara hos mig och om jag kommer få hjälp med mina önskningar.

Jag vet ju redan att jag har änglar här som rör sig i huset. Hör dom ibland känner deras närvro... I lägenheten jag bodde i innan satt ofta en av mina änglar och gungade i min gungstol. Jag tycker sånt är jättespännande och tryggt. Jag vet att dom är med alltid jag är aldrig ensam.

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Vad är ett änglabrev och hur får man de :-)?

2 Emelie:

skriven

Man skickar skyddsänglar som ska hjälpa en med 3önskningar. Man har änglarna hos sig under 5 dagar sen skickar man dom vidare. Jag har aldig testat det innan men tänker testa nu kan ju vara värt ett försök.

Vill du kan jag skicka ett brev till dig.

3 Sandra:

skriven

Ja tack :-)

4 Emelie:

skriven

Det kommer om 5dagar ca.

Kommentera här: