Pank!

Vet inte vad som hänt men har inte fått några pengar från försäkringskassan vet inte om dom inte har varit med och fixat rätt på dagarna jag fick av Uffe eller vad som hänt. Intressant är dock att jag har inte fått ett öre från dom 1000kr kvar nu när räkningarna är betalda känns inspirerande va??? Eller kanske inte måste tanka volvon till Uffe med. Och kan ju säga att det blir nog inget takfixande i Asarum för oss om vi inte får pengar från F-kassan. Kan ju inte köra dit på luft... Jaja vi får se vad som händer.

Har haft byggnadskontrollanten här idag också (morfar) :) Och nu är uterummet uppe. Väggar skjutpartier osv:) HÄRLIGT!
Sen har Lotta varit här i em Trevligt! och Benny kom också en runda o åt lite mat.
Imorgon åker Uffe och jobbar tråkigt men så är det...

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

sicka svin f kassan är!!!

så fort vi svensson folk skall ha pengar så jädrar skall det ta tid.hm hoppas det löser sig fort med det.ring dom o på dom..skulle du få lovor till onsdag så är det plats till dig med.-)släpen gick igenom men med nöd o näppe..hm den får skrotas nästa år blev dommen på den..kanske b skall köpa sig en släp ist för att bygga stall.hihi.nåväl nu skall jag ringa bilfirman o se vad dom har för bra erbj till mig.ringer dig när jag käkat.nattas syster med den fina magen,hon har fått värkar nu.-))bebis kanske i kväll..

Kommentera här: