27/7

Idag har jacob och jag varit på bvc och han har haft läkarkontroll också. Han hade gått ner lite inte så konstigt med tanke på att han är så aktiv och ätit dåligt när det varit så varmt. Han hade växt 2,6cm på längen :) Blir vägning nästa månad med för att se om han går upp då. Doktorn tyckte han var duktig och lungor och hjärtat lät bra så det var roligt.

Har varit i stan med en snabb runda idag Willys och ÖoB behövs fyllas på ibland. Välling går ju alltid åt och så passade jag på att handla kaffe till jobbet. Hårfärg till Felicia blev det också så nu har hon en lite röd/brun färg på håret. Svårt att se resultate innan håret torkat ordentligt...

Felicia har varit med Anna i Åhus och spelat minigolf och ätit glass. Det var väldigt uppskattat kan jag säga!

Nu får jag väl ta och fundera på sängen. Hjärat kommer hem snart men jag måste i säng för jag ska upp och jobba imorgon bitt.

Kommentera här: