Prosit

Jippi har gått och blivit dunderförkyld! Näsan rinner hela tiden blir ju spännande när man ska jobba hela dagen imorgon. Jaja isäng tidigt ikväll så kanske man blir bättre tills imorgon.

Jacob ska vara hos gammelfarmor en stund idag för jag ska in till stan och handla kläder med Felicia hon fick ju pressentkort i födelsedagspressent och även till konfirmationen. Så nu ska vi sätta sprätt på dom pengarna. Hoppas på att Uffe kan komma hem tidigt idag hade varit skönt :) men jag vågar inte tro på det ännu även om det ser ganska lovande ut nu.

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

hejsan hoppas han kryar på sig snart:-)var i asarum i helgen..men som vanligt så avslutar det att någon av ungarna blir sjuka..så det fick bli retur tollarp i går kväll.hur går dat annars med hus och så?här rullar det på sin vanliga gång tycker jag.hör gärna av dig någon dag så kan vi ses.hade rätt så fullt upp förra veckan:-)men den här skall det var något bättre.vi skall ju köra skepparslövsdagen på lördag.inte så särskil laddad för det.men benny ser fram mot det.nä nu skall jag städa lite.hälsa fam kramiz

2 Emelie:

skriven

Hejsan!

Jodå jag har blivit lite bättre men det är ganska mycket här för tillfället så är väl därför man inte blir riktigt bra...Har ringt ett par gånger men ingen som svarade. Hade varit kul att ses en dag.

Kram

Kommentera här: