Sömnproblem...

Hade en jättekul kväll igår kom hem från mamma och pappa, nattade Jacob och allt var frid och fröjd tills jag skulle gå och lägga mig. Hade precis krypit under täcket när Jacob vaknar och skriker som en galning. In och kolla vad som hänt inte ett dugg han är mätt har torr blöja och allt var bra. Lägger honom i sängen igen och han börjar gallskrika igen. provar få honom att somna själv fungarar inte. In igen han provar lägga oss i vårat sovrum så han somnar hos mig. Gick inte för ljust och för mycket att klättra på. Tillbaka till Jacobs rum igen han vill fortfarande inte sova men lägger sig tillrätta på min axel. Så jag får lägga mig i Johannes säng och somna Jacob dock vaknar han IGEN när jag ska lyfta över honom i sin säng. Bara att lägga sig igen och när han somnar smög jag upp och mörklade vårat sovrum ordentligt om ifall att han skulle vägra sov i spjälsängen igen. Men när allt var fixat lyckades jag lyfta över honom i spjälsängen och smyga t utan att han vaknade så jag fick sova ensam i dubbelsängen. HÄRLIGT! Vet inte vad det var som flög i honom som gjorde att han inte skulle sova kanske ont i magen kanske något annat...

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

hehehhehe,,vilken soppa att somna uvelen.-)hoppas du fick sova gott i nataa iallafall.kramiz

Kommentera här: