Sova hade varit skönt...

Fy fasen vad trött jag är! Hade verkligen varit underbart att kunna sova hela dagen idag typ. Har inte sovit ordentligt på hela veckan så det börjar ta emot nu:(
Som kronan på verket valde ju Jacob som alltid sover hela natten utan att säga ett pip att vakna inatt av att han drömt något och vara rädd kl2. Då var det bara att plocka upp honom byta blöja och ge honom en vällingflaska sen somnade han igen. Dock inte jag har inte lyckats somna om ordentligt sen dess utan bara legat och snurrat. Somnat kanske 15min vaknat igen osv. Gick upp 6.30 för då orkade jag inte ligga kvar längre.

Jaja får väl hinka i mig kaffe när jag kommer till jobbet kl9 så jag vaknar och orkar hålla igång idag. Ska hjälpa moster kopla in sit teliapaket idag med och sen blir det bingolotto ikväll.

Kommentera här: