Full rulle:)

Idag har det varit full rulle!

Först var vi på kyrkansbarntimmar sen blev det en runda till ICA för det var Ekohallen i kylen kan jag säga!
Fick med mig hem lite av varje sen åkte jag och hämtade Anna så hon skulle underhålla Jacob medans jag packade in varorna.
Sen kom mamma och planterade lite i mina krukor.
Jag lyckades även med återupplivningsförsöken av kaffebryggaren tror jag iaf...

Sen har Anna och jag fixat in den nya byrån på dass. Var inte planerat att den skulle hamna där men så blev det... Har även bakat idag ska ju ha kalas på söndag så det kändes som om det var dax att göra något åt saken... Blev bullar fylda med äppel och socker har inte provsmakat resultatet ännu. Men hoppas dom blev goda annasr får dom följa med Uffe i lastbilen. Han äter ju allt:)

Middag hemma hos mamma och pappa men vi åkte hem tidigt ikväll. Har en hel del kvar att göra hemma innan kalaset på söndag kan jag säga...

Tack för hjälpen idag Anna!

Kommentera här: