Jacob står i kö:)

Igår fick vi hem brev med köbekräftelse för dagis till Jacob. X i taket verkar som om jag lyckats fylla i blanketten rätt trots allt.

Igår var Anna och jag på bibloteket i stan och skulle kolla efter skolböcker till henne men hittade inga:( Så det blir väl att jaga på blocket och på skolan resten får hon köpa.
Köpte födelsedagspressent till Jacob med igår ett par kängor och ett par fodrade stövlar. Utöver det kommer han få en mössa av oss när han fyller år. Hade tänkt köpa en bondgård till honom men han får så mycket leksaker ändå och dessutom är det ju jul snart och då är det roligare om han kan få någon leksak då också.
Var på MAXI igår och med Anna när vi var i stan köpte grytbitar så jag ska försöka ge mig på att göra kallops idag kan bli spännande...

I övrigt måste jag ta tag i att röja upp nedanvåningen här. Ser ut som kriget! Kan säga som så att jag är j#"ligt trött på att 90sängen inte försvunnit härifrån ännu. Är den inte borta lördag kväll när jag kommer från jobbet ska den bäras ut i vilket fall som. Sen skiter jag i om den blir förstörd. Bäddsoffan SKA upp där uppe kan liksom inte ha det såhär längre.

Kommentera här: