Tisdag

Idag hade vi sovmorgon :) 7.30 gick jag upp Jacob 7.40 men vi hann med allt vi skulle och va i tid till dagis kl 8.00. Helt underbart att Jacob är så lätt hatt ha med att göra på morgonen. Så man slipper lägga massa onödig tid på att vara ovänner på morgonen och slipper tjata:).
När Jacob varit på dagis körde vi och lämnade Anna i Hörby så hon kunde ta bussen till skolan.

Har även hunnit med att deklarera idag. Både till mig och till Uffe lite pengar tillbaka blev det allt men inte riktigt så mycket som jag hoppats på. Men det blir det väl aldrig. ca 8000kr ska iaf jag få tillbaka och det tackar jag för:) Fick en ny offert på att sätta in kamin och göra vid skorstenen igår med. 6,500kr billigare än firman i Fjälkinge. Så vi ska nog slå till:) Längtar verklgen efter en kamin. Känns liksom som om det saknas här i huset.

Sen ringde Uffe och berättade att Johannes kommer hit en vända. Behövde vist lite semester... inga problem alls för våran del så det är lugnt.

Kommentera här: