Snö och skola

Snöar utav bara den idag...och yr så på 1,5 timme yr det så mycket snö på baksidan att man överhuvudtaget inte ser trappen... Så det är snöskottning som gäller idag. Både hemma och Uffe som kör traktorgrävaren så mycket han bara orkar. 
Jacob har varit på dagis idag men dom hade hållet sig inne idag och det förstår jag med tanke på vädret.
Jag körde ner med lite kläder till Jessica på Bus. Så skönt att bli av med dom:) sen blev det ju en obligatorisk kopp kaffe med:)
Selma och jag körde inte till träne idag med tanke på snöandet. 

Nu har jag fått inloggning osv till min religionskurs. Shit vilken uppgift vi har fått som första:S inte lätt kan jag säga men det löser sig. Känner dock att jag behöver så mycket tid som möjligt på mig tills den ska va inna 24/2 så jag har beställt hem böckerna idag så man kan börja så fort som möjligt! Ska skriva hen skönlitterär berättelse om 3 religioner där 3par ska bjuda varandra på middag osv. Känns inte helt lätt och så ska den vara 2-3 sidor lång. Har även konstaterat att jag inte har något Office paket på datorn... Känns lite sådär men det löser sig. 

Kommentera här: