Morsdag:)

Idag är det morsdag:) och jag har fått paket:D
Fick av Jacob en LILA verktygslåda som jag önskat mig med verktyg i så jag kan ha koll på mina verktyg för Uffe har inga lila. Alla verktygen jag hade när vi blev tillsammans har nämligen försvunnit från verktygslådan. Dom flesta troligtvis ut i det mörka hålet som kallas garage/verkstad...jaja nu har jag iaf egna färgkodade verktyg:)
Fick även en blomma av Felicia en våreldsliknande jättefin:)

Har även varit borta hos mamma och firat morsdag av oss barn fick mamma en maskrosupptagare. Av Jacob fick hon 2st fusk fågelholkar som JAG byggde och målade igår:) Och så fick hon en ängel att hänga i något av hennes träd eller i uterummet.
Blev lite middag, bingospel och fika. Jacob tryckte i sig 2st delicatobullar till fika och sen ville han ha mer "bålle".

Kommentera här: