Trött dag

En trött dag har det varit idag. Är inne i en jättetrött period nu. Men vi kom iaf upp imorse och iväg till dagis och jobb i tid. Tur vi har en så medgörlig son som vi har. På morgonen brukar han iaf vara det... Annars hade det nog inte funkat att gå upp 30min innan man ska befinna sig på dagis och dessutom hinna med en dusch.
Jag slutade 12.30 idag och sen hämtar jag Jacob 14 så han ska hinna sova färdigt. Kan säga att just nu är den stunden ovärderlig! Fy tusan vad jag verkligen behöver den stunden själv för att sen orka med eftermiddagen med Jacob. Idag blev det mellanmål och sen åkte vi bort till mamma och pappa. Ett bad stod på schemat för Jacob. Sen har det mest rullat på.
Jag har tittat på Sofias änglar ikväll och kan bara konstatera att fy fan vad jag har det bra! Världens bästa man och son och vi får vara friska:)

Kommentera här: