Kalas, panta , cortina

Igår kväll var det kalas för Anna. Vi hade shoppat loss på bodyshop till henne. Tyckte det blev bra:)
Hon bjöd på varmrökt lax, potatis och filsås. Riktigt gott! Från Martins rökeri. Efterrätt blev glass och jordgubbar:) kan liksom inte bli fel!
Idag är Jacob på dagis och jag har varit och pantat. Passade på att fixa pressent till farmor med som fyller år imorgon. Sen fikade jag hos farmor och då ringde Anna och frågade om jag hade någon bild på morfars cortina som blev förstörd i branden på ljungen för ett tag sedan. Har gått igenom mina, Uffes och farmors bilder men hittar ingen. Är helt säker på att jag set en bild på bilen men kan inte för mitt liv hitta den! Försäkringsbolaget ville se bild på bilen för att kunna bedöma skicket men jag kunde tyvärr inte bidra med någon bild.

Kommentera här: