Återbesök

Idag var det dax för återbesök på csk. Provtagning och träffa doktorn. Fick reda på att sänkan hade varit mycket över 200 i måndes...över 600 närmare bestämt! En liten parentes eller så... Jaja så är det. Proverna gick åt rätt håll och jag är "feberfri" nu enligt deras mått men har en bit ner till min ordinarie temp men det är underbart att slippa febern. Hostar dock mer nu men det är bara att gilla läget för nu ska slemmet upp. Ska göra röntgen om 4-6 veckor på lungorna igen för att se så att allt repar sig som det ska sen ska jag nog överväga vaccination mot lunginflammation med. Får fundera och ringa vdc och fråga vad dom tycker med men jag är ingen riskgrupp så jag behöver ingen vaccination pga det. Jaja det skulle inte göras förän i april-maj iaf tyckte doktorn när jag haft tid att repa mig ordentligt så får ta en funderare då. 

Kommentera här: