Massage

Nu har min underbara man gjort värklighet av hotet och tagit fram massagebänken. Det var VÄLBEHÖVLIGT! Men det har liksom inte hunnits med dom senaste veckorna. Har varit så mycket med fönster och husvärdering jobb och gud vet allt. Så min kropp är väl inte i så särskillt gott skick just nu men massagen gjorde inte riktigt så ont som jag hade väntat mig. Och det vet ju possitivt med tanke på att jag den senaste veckan haft svårt att ta mig upp ur soffan hemma och för att inte tala om från golvet. Synd om Jacob med när hans mamma är såhär för jag undviker ju att sätta mig på golvet och leka med honom när jag vet hur ont det kommer att göra att resa mig igen och hur svårt det kommer vara. Hoppas kroppen blir lite bättre nu efter massagen iaf.

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Skönt med lite massage :)

Hoppas värken släpper snart!!

Kommentera här: