Utekväll...

Det blev en trevlig utekväll igår. :) Synd bara att en vän till mig hade fått lite för mycket att dricka och öppnade truten lite mer än hon borde gjort på vägen in i taxin. Det dämpade helt klart mitt intryck av kvällen :( Att få höra hela vägen in i taxin att vi ska inte skaffa fler barn för vårat förhållande inte kommer hålla. Hon tror inte på det, jag kommer bli själv med barnen och då är det bäst jag bara har ett. Det retar mig ett sånt beteende! Bara för att hon aldrig lyckats behålla en man någon längre tid. Så betyder väl inte det att vi ska skilja oss!

Bara för att Uffe är 27år äldre än mig behöver det väl inte betyda att vi inte kan vara lyckla tillsammans? Blit så irriterad på hennes beteenede!!! Ska säga till henne att hennes uppriktig het kan hon hålla för sig själv i den frågan. Den är inget jag är intresserad av.

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

hej hej,,hoppas ni hade skoj:-)men så trist att folk tar ner stämningen på det viset..fyyyyy...inga riktiga vänner det..alla barn mår bäst av att bo ihop med både mamma o pappa..så jag tror att ni har det bästa som man kan ge till varandra=kärlek.puss o kram;-)

Kommentera här: