Apoteket

Idag blir det att åka till apoteket och köpa koltabletter. Magen har varit kiss kass värdelös sen i förrgår kväll :( så det var ingen kul upplevelse på jobbat igår kan jag säga. Åt en påse popcorn som stoppade upp lite i magen igår men nu är det fritt blås igen så kl 11 ska jag hänga på låset på apoteket i stan.

Älsklingen skulle egentligen börjat jobba idag men hans chef ringde igår kväll och sa att det räcker han börjar på måndag morgon! :) <3 Det tyckte jag lät underbart! Sen jobbar han bara måndag och tisdag sen har han ledig vecka :) Känns som om han får en bra mjukstart efter semestern.

Jag jobbade mina första 10timmar igår och veckan som kommer väntas jobb måndag, onsdag och torsdag. Blir en dag mer än det brukar vara men så fick det bli för att vi skulle kunna pussla ihop semester schemat.

Felicia stannar nog 1,5vecka till här verkar det som. Men nu har hon varvat ner rejält så nu funkar det riktigt bra :)

Jacob ska på 10mån kontroll på tisdag både läkarkontroll och mäta+väga. Kan bli spännande för han äter väldigt dåligt för tillfället men men det går nog bra.

Kommentera här: