Klippt mig:)

Igår efter jobbet fick jag köra in till stan och kompletera lite saker som Uffe inte fått med sig hem när han var och handlade. Vi håller ju på och ska bygga uterum:) Så jag körde till stan Jacob sov så Felicia satt inne och hade kol på honom Uffe körde traktorgrävare. Ha ganska många projekt igång här hemma känns det som nu. Ska göra parkeringsplats och uterum:) + alla dom småprojekten vi håller på med där inne. Ledstång i trappen vägg till Felicias sovalkov osv...

Jag var iaf på j*vligt dåligt humör igår mycket på jobbet, trött, inget går som jag vill... Så jag tänkte när jag körde till stan att jag fick göra något så jag skulle vara på bättre humör när jag kom hem så det blev ett varv till frissan:) dock försvann det lillla bra humör jag lyckats få hos frissan när inte Uffe såg jag hade klippt mig utan jag fick berätta det för honom. Tror humöret sviktar för att vi inte fått vara själva på länge. Inte haft möjlighet att sitta ner och prata själva på några veckor nu.Färgade äveen håret igår. SVART:) Blev fräckt!

Idag vaknade Jacob när Uffe startade traktorgrävaren kl7 jippi! Jag som set fram emot sovmorgon...jaja det får väl bli en annan dag...Nu har lilleman ätit så jag tror jag ska packa ner honom i vagnen och ut och gå en runda.

Kommentera här: