EKO

Idag har jag och skrutten varit på EKO blev lite handlat Jacob fick en liten pool till att ha i sommar och bollar att ha i den lite shampoo och ja lite smått och gott.

Sen promenerade vi hem till mina föräldrar och så fick Jacob leka lite och så åt vi mat. Sen blev det promenad hem så nu e vi helt utsalgan :) Jacob sover som en stock och jag sitter här men känns som om det snart är dax för sängen även för min del. Ska baka imorgon inför Felicias kalas på lördag och sen ska vi hälsa på Åsa och Jonathan en runda på em.

Stackars <3 har tandvärk igen :( Hoppas det går över och han får sova inatt. Annars får jag ringa tandläkare imorgon och se om dom har någon akuttid. Just nu lutar det åt att han kör hem ikväll så får jag fixa tandläkartid imorgon. Stackaren jobbat sen 5 och så kommer tandverken nu. Tycker så synd om honom! <3

Kommentera här: