Fredag :)

Idag är det fredag och det har varit en gansa bra sådan. Lyckades dock imorse göra samma tabbe som jag brukar göra 2-3ggr i veckan så det kom ju inte som någon överraskning när jag imorse laddade tvättmaskinen för att 2min senare kliva in i duschen. Inte så smart med tanke på att tvättmaskinen tar kallvattnet för duschen så det blir jätteVARMT när tvättmaskinen tar in vattnet... Men i övrigt har det gått ganska bra idag.

Uffe fick tag i tandläkartid när han ringde runt och kollade vid 8tiden imorse. Sen var det bara att ringa och skräma liv i barnen Felicia har ju lov från skolan så dom fick ta tåger så vi hämtade dom 11.30 vid tåget när Uffe var hos tandläkaren.

Sen i em har jag bakat inför imorgon blir ju kalas när jag kommer hem från jobbet. Men nu ska jag nog fundera på sängen för 10timmars jobb imorgon sen kalas...känns som om jag kan behöva all sömn jag kan få.

Kommentera här: