Jobb+kalas =Trött

Såja då har man jobbat 10 timmar idag. Längsta arbetspassen jag har men också dom roligaste :) Jobbar då med min man som folk utifrån kallar oss. Tobbe och Jag tillhör väl inventarierna snart på macken och har jobbat mycket ihop känner varandra väl och beter oss väl som ett gammalt gift par...Så idag kom frågan igen: När ska ni gifta er? Sorry vi är båda 2 gifta på vars ett håll och har inga planer på att ändra på det. Men det är väl något som gör att folk tror vi är ett par. Är hon likadan hemma? Är ni gifta? osv är inga jättekonstiga frågor när vi jobbar ihop.

När jag kom hem från jobbet var gästerna redan på plats så det var bara att hoppa i kläderna och fixa smilet :) Det blev ett lite lagom kalas med lite grillat och paj till efterrätt. Lagom med folk och trevligt att kunna sitta ner och prata med Uffes brödrar och deras fruar. Men nu lockar sängen kan jag säga.

Kommentera här: