Morsdag

Idag är det morsdag och jag har blivit gratulerad av både Jacob och Felicia :) Fick en jättefin ros i kruka och en kruka till den som var som en vattenkanna i trä. Den var jättefin <3 Sen fick jag glas/koppar/vaser av Felicia tror typ jag ska ha dom som vaser till småblommor typ snödroppar och så.

Har ringt och dustat med TryggHansa idag igen. Fick fel på räkningen denna månaden också. Han jag pratade med skulle kolla upp vad som hänt och hur det ska vara och återkomma i eftermiddag. Får se vad det blir av det.

Uffe har åkt och jobba och Felicia har åkt med honom så nu är Jacob och jag själva hemma igen. Ska bort till Nytäppsvägen och spela bingo och fira morsdag sen i eftermiddag.

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

ha en trevlig kväll:-)hoppas du vinner något fint.kramiz

Kommentera här: