Fredag 29/10

Idag är det fredag jag vaknade kl 5 av att Jacob vaknade till då. Som tur var somnade han om men det gjorde dock inte jag...Så jag har tillbringat morgonen med ett så roligt projekt som våran tvätt. Har haft ett BERG med rentvätt som skulle vikas(skulle nog behöva struka med men hoppar på det) men nu är det borta:) Tvättar igen och kör tumlaren för högtryck så nu kanske vi snart kan se botten på tvättskorgen igen...men det är nog att hoppas på förmycket.

Ska köpa lite mera garn idag då jag har konstaterat att jag köpt aldeles förlite garn till min halsduk. TYPISKT! Bara att hålla tummarna på att hon har mer kvar i garnaffären.

Fick ett sms redan nu att Sharanen har fått sin nya ruta:) Ska åka in med Anna senare i em och hämta den. Ska bli underbart att slippa ha sprickan mitt i synfältet när man kör.

Betalade räkningarna igår sista minuten som vanligt. Blev dock lite fundersam om jag missat någon räkning för jag tyckte det var mer pengar kvar än väntat med tanke på att vi ska betala 2075kr i självrisk för bilrutan. Men jag ska absolut inte klaga. Hittar säkert hål att stoppa dom pengarna i!

Kommentera här: