Middag hos Gunnel

Igår kväll var vi uppe hos Gunnel och åt middag. Jättetrevligt och gott! Benny och Lotta var också där och det var verkligen en superkväll :) Imorse åkte Uffe och jobba lilleman har varit på dagis idag. Fullt ös som vanligt :) gick jättebra att lämna idag. Så skönt! Han gick raka vägen in och sträckte armarna till Jehlena. Sen var det bara för mig att vinka hejdå och gå.

I em har vi varit på Nytäppsvägen och ätit middag hemmalagade köttbullar sås och potatis. MUMS säger jag bara.

Och ikväll blev det ricktig jackpott för Uffe fick sova hemma:) Så vi har tittat på Arga snickaren tillsammans och nu är det dax för sägen.

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

oh vad skäönt att uffe fick sova hemma:-)det är ju skönast när alla är där dom skall;-)vad kul att se eran lille parvel:-)han är det drag i.häääärligt:-)

tror inte det blir något som helst problem att passa den lille knorren:-)skall träffa geruno nästa vecka.så får vi se vad han säger om op.men jag är mycket tveksam till en sådan pers igen.hålla på med fkassan är ju tröttsamt värre:-/får väl se nu om dom kan tänka sig att ge mig mina pengar nu..lagom läkarunderlag dom får nu.kanske kan dom iallafall ge mig pengar tiden under op.hihihih 800kr kvar på kontot nu;-)alla intjänade lovor borta..skall nog börja arb natt fram till ev op.om benet klarar det förståss.arbf hjälper inte till innan op.dom tycker jag skall ta det lugnt och vila tills dess..hm sa jag vart skall jag få pengar ifrån då?! förs kassan säger hon på af hehehe sa jag efter 10 veckor så har inga pengar kommit.trodde kärringen skulle ramla av stolen;-)men får väl ta på mig en svrt burka.så går det säkert lysande hehehe.ha en bra dag.kraaamiz

Kommentera här: