Verkligheten börjar 04,15 :(

Verkligheten gjorde sig påmind redan 04,15 imorse då började Jacob spöka :( Var inte riktigt på humör för det.... Sen ringde det på Uffes mobil 05,30. Efter det var det lönlöst att ens drömma om att Jacob skulle somna om så man skulle kunna slumra lite till innan jobbet. Så det var bara att gå upp och börja dagen. 06,40 var vi på dagis och 7 började jag jobba. Kan säga att jag kände mig fanska död vär jag kom till jobbet med det gick ganska bra till slut.

I eftermiddag har vi klippt äppelträd. Har klippt MASSOR så nu blir det att hålla tummarna att alla träden klarar denna behandlingen. Plommonträden skulle med behöva en omgång. Får se om det blir nu eller till hösten.

Nu lagar Uffe middag (kotletter och råstekt potatis) och Jacob sover. Tror jag kommer vara lagom social och sova i soffan ikväll. Trevligt:)

Kommentera här: