Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev. I fredags var Jacob och jag på Skånesdjurpark. Jättemysigt hade vi där så det var en toppendag lyckades parera regnskurarna med. På vägen hem var vi inom klädaffären i Linderöd med Danska kläder. Hon hade verkligen så mycket snyggt i alla storlekar. Och lite annorlunda kläder som inte alla andra har. För jag tycker det är tråkigt när man kommer någonstans och så ser man att folk är likadant klädda.
Så jag rekomenderar verkligen Linderöds klädaffär:)

I Lördags jobbade jag hela dagen och sen blev det 20års kalas för Amanda. Så det var fullt ös medvetslös där.

I söndags åkte Uffe och Felicia tidigt redan vid 8 så sen var det bara Jacob och jag hemma så vi bestämde oss för en tur till EKO som hade billiga blommor knapt 2kr st för plantorna. Så jag har köpt blommor till mina fönsterlådor. Dom har dock inte blivit planterade ännu...men det kommer. Mamma och pappa åkte mde så det blev en trevlig fm. Sen efter Jacobs middagslur åkte vi bort till mamma och pappa igen för middag och sen blev det bingospel hos mig på kvällen. Jag vann 50kr eller rättare sagt en ny lott. X i taket verkligen för jag vinner ALDRIG! Anna vann hon med men det är så vanligt förekommande så det räknas inte.

Igår var det en lugn dag med middag hos mamma och pappa på kvällen. Tror det kommer bli ungefär likadant idag men man vet inte för Johannes ska eventuelt komma hem med idag så jag får se när jag ska hämta honom med.

Kommentera här: