Godmorgon

Godmorgon! Det är bara jag som är vaken ännu. Lite konstigt att jag vaknar först men samtidigt väldigt skönt! Sitter på min absoluta favotitplats (nya uteplatsen) och bara njuter. Så skönt det är att bara sitta här och titta på regnet och filosofera lite.

Igår fick jag hem skorna till Jacob jag köpt på tradera så fina! Kommer bli toppen! Jag beställde även Me&I kläder till Jacob som han ska få i födelsedagspresent. Jag gilla verkligen Me&I kläderna och brukar passa på att köpa den nya kollektionen till Jacob när han fyller år. Så i år kommer han få en dress med kofta,byxor,mössa och en tröja, mössa och en tröja och en mössa. Känns skönt så har han lite nya kläder inför vintern. För nu är det i stort set slut med ärvekläder:( för Jacob har nästan växt ifatt Alfred nu.
Nu ska jag njuta en stund till på uteplatsen innan familjen vaknar. Ha en bra dag.

Kommentera här: