Ledig onsdag:)

Idag har Jacob och jag haft ledig dag. Och det har bara slappats. Uffe körde inte på jobb förän sent eftersom lastbilen var på service. Så vi hade lite mysmorgon hela familjen först och sen när Uffe åkte iväg så startade jag barbapappa till Jacob på hans rum så jag kunde betala räkningarna. Insåg dock att jag inte fått fkasse pengar som jag räknat med:( men så är det. Hoppas dom kommer snart.
Jacob somnade när jag betalade räkningarna så jag satte faktiskt på en film Stolthet och fördom. Tycker verkligen om den filmen. Nackdelen är ju att den är över 5 timmar lång så det blir att man spolar en del när man som jag set den några ggr...
Åkte hem till mamma och pappa i eftermiddag. Panerad spätta och potatis och ärtor blev det till middag mumsigt! Jacob åt 4spättfileer och en potatis :) sen åt han 2apelsiner 1kiwi och en inspinne senare. Så härligt att han äter igen! Och då riktig mat inte bara tjafs.

Kommentera här: