Ny vecka

Måndag igår och ny vecka. Vi hittade inte på så mycket utan bara slappade och spelade spel. Sen när vi skulle köra bort på Nytäppsvägen kom det roliga....bilen startade inte:( tror det är batteriet som är kass. Fick iaf tag i pappa efter ett tag. Så han kom och hämtade oss och sen har vi lånat hans bil. 
Tackkorten från dopet kom igår med. 

Passade på att skriva dom direkt så är det gjort. Dem som skulle på posten har jag lämnat idag så nu är det bara dom i byn som jag ska lägga i lådorna kvar. Annars tar vi det lugnt idag med Selma och jag. Handlade lite på Ica så det inte är ekohallen i kylen mer. Handlade även hem så jag kan göra pulled pork på lördag. Hoppas det är lika gott som alla säger! Har gjort lite kycklingbiffar idag med som vi ska ha till middag imorgon tänkte jag. Skönt att ha det förberett när Selma och jag ska sjunga imorgon och Uffe ska till vdc. 

Kommentera här: